کد مطلب:315255 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:184

جوان فلج شفا گرفت
حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید علی اشرف حسینی دام عزه نویسنده ی پرتلاش و عاشق اهل بیت علیهم السلام توفیق داشتند عرفه ی امسال (1384 ه. ش - 1426 ه. ق) به پابوسی مرقد سالار شهیدان حسین بن علی علیه السلام و عتبات عالیه مشرف شوند. بعد از بازگشت وقتی حقیر برای عرض زیارت قبول خدمت ایشان رسیدیم، این معجزه را به عنوان یكی از سوغاتی های سفر برای من نقل فرمودند:

در شب - یا روز عرفه - در بین الحرمین، جوانی در حدود بیست و پنج ساله را دیدم - كه تنومند بود - كه سینه خیز فاصله ی حرم اباالفضل علیه السلام تا حرم امام حسین علیه السلام را طی می كند (آن هم به طور مخصوص كه همه ی سنگینی بدن را به دست های خود وارد می كند و با آرامشی تمام) با توجه به قیافه ی او كه عراقی بود و معمولا اهل عراق در حرم های مطهر سینه خیز نمی روند (یعنی در بین آنها همانند ما ایرانی ها، هنوز مرسوم نشده است) و آن هم در وقت زیارتی عرفه كه موج زایرین در بین الحرمین مشغول رفت و آمد می باشند و سه چهار نفر از دوستان او جمعیت را خبردار نموده، برای او راه باز می كردند.

مجموعه این امور باعث شد تا من از دوستان او بپرسم كه علت سینه خیز رفتن این جوان چه می باشد؟

وقتی پرسیدم دوستان او جواب دادند: این دوست ما فلج شده بود، از همه جا كه ناامید شده بود، به حضرت ابوالفضل علیه السلام متوسل شد و با آن بزرگوار عهد كرد كه اگر مرا شفا بدهی فاصله بین الحرمین را سینه خیز می روم، و الحمدلله قمر



[ صفحه 506]



بنی هاشم اباالفضل علیه السلام او را شفا داد و الآن آمده و دارد به نذر خودش عمل می كند (فاصله ی بین حرم اباالفضل علیه السلام تا حرم حسینی علیه السلام سینه خیز می رود).

ما هم به باب الحوائج قمر بنی هاشم علیه السلام عرضه می داریم:



آنان كه خاك را به نظر كیمیا كنند

آیا شود كه گوشه ی چشمی به ما كنند